Podpora: 0590 91 995
|
Prodaja: 0590 91 994
število trgovin: 153
število izdelkov: 12240
unikatni mesečni obisk: 48874

Pogosta vprašanja

1.) Koliko stane storitev Moja Košarica in kako jo lahko plačam?

Storitev Moja Košarica je spletna rešitev, za katero se plača mesečna naročnina. Razdeljena je v 4 pakete, med katerimi lahko stranke izbirajo, glede na njihove potrebe.
Prvi račun prejmete ob sklenitvi pogodbe, po pretečenem 14-dnevnem poskusnem obdobju. Nadaljnji računi se izdajajo vedno na prvi delovni dan v mesecu za tekoči mesec (npr. 1. aprila bomo izdali račun za naročnino v mesecu aprilu).
Vse informacije o cenah storitvi Moja Košarica najdete v našem ceniku.

Poleg običajnega mesečnega plačila, se lahko odločite tudi za celoletno plačilo, pri čemer vam priznamo 20% popust na celotni znesek.

2.) Ali lahko storitev Moja Košarica preizkusim brezplačno?

Seveda, storitev Moja Košarica lahko brezplačno in brez obveznosti preizkušate 14 dni glede na izbrani paket. Po preteku tega obdobja se odločite ali želite vašo spletno trgovino obdržati, ali ne.

3.) Koliko časa traja preden lahko začnem prodajati v svoji spletni trgovini?

Ko vnesete vse podatke in aktivirate trgovino, lahko takoj začnete dodajati izdelke in oblikovati vašo grafično podobo.
Nato samo še obvestite vaše kupce o novi ponudbi prodaje izdelkov na internetu in že lahko sprejemate prva naročila.

4.) Ali si moram na računalnik namestiti kakšen program, da lahko uporabljam storitev Moja Košarica?

Ne. Vse storitve Moja Košarica preprosto opravite preko spletnega urejevalnika, ki smo ga izdelali posebej za vas. Potrebovali boste le vaš najljubši spletni brskalnik (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome,...) in že lahko začnete s prodajo na internetu.

5.) Kaj potrebujem, da lahko začnem s prodajo?

Potrebujete le dober izdelek ali storitev, nekaj osnovnega računalniškega znanja, ter 1 dan časa, da oblikujete in napolnite vašo spletno trgovino.

6.) Ali lahko storitev Moja Košarica vključite v mojo obstoječo spletno stran?

Storitev Moja Košarica smo uspešno vključili že v nekaj spletnih strani. Razlika pri izvedbi je edino ta, da je celotna rešitev pripravljena za vas in se zato ne zaračunava po ceniku objavljenem na tej strani.
Takšna realizacija je izdelana po posebni ponudbi in dogovoru z vami.

7.) Ali lahko spremenim povezavo do storitve Moja Košarica na mojo domeno?

Seveda. To željo nam lahko sporočite že ob registraciji ali pa se o tem dogovorimo tudi kasneje, ko boste to storitev potrebovali.

8.) Ali lahko moje stranke plačujejo s kreditnimi karticami?

Da tudi to storitev omogočamo. Za več informacij nas kontaktirajte na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992.

9.) Ali ima storitev Moja Košarica omejeno število izdelkov, ki jih lahko prodaja?

Da. Število izdelkov je omejeno za paket, ki ste ga izbrali. Če želite prodajati več izdelkov, kot jih trenutno omogoča vaš paket, nas kontaktirajte na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992. Med katerimi paketi lahko izbirate pa si lahko pogledate na http://www.moja-kosarica.si/cenik/.

10.) Kako vem ali sem prejel naročilo?

Preprosto. Z uporabniškim imenom in geslom, ki smo ga vam poslali na vaš elektronski naslov se prijavite v uporabniški vmesnik in že na prvi strani boste lahko spremljali zadnja naročila. Vsa naročila boste našli v meniju naročila.

11.) Koliko računalniškega znanja potrebujem za delo s storitvijo Moja Košarica?

Čisto osnovno znanje. Če česar ne boste znali si lahko pogledate video predstavitev ali preberete natančna navodila, ki jih najdete tukaj http://www.moja-kosarica.si/navodila/ , lahko pa nas kontaktirate na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992. Tako vam bomo lahko pomagali v začetnih korakih.

12.)  V kolikem času od kreiranja bo moja trgovina vidna v spletnih iskalnikih(Google, Najdi.si,...)?

Lahko zelo hitro. Da bo to čim hitreje nas lahko kontaktirate na podpora@moja-kosarica.si ali sami z majhnimi triki omogočite, da se pojavite med iskanimi rezultati. Priporočamo Vam, da svojo novo spletno trgovino objavite v popularnih spletnih straneh, kot so Facebook, Twitter ali na blogu.

13.)  Kako preverim ali je spletni iskalnik Google že našel mojo spletno stran?

V vrstico za iskanje vpišite naprimer(namesto spletna-trgovina.moja-kosarcia.si vpišite celotno ime vaše spletne trgovine):
site: spletna-trgovina.moja-kosarcia.si

 

Izjave naših strank

Yari cellezione - www.yari.si

Z možem sva že malo starejša, zato sva kar odlašala s spletno prodajo. Po pravici povedano, sva se bala ali bova lahko osvojila tehnologijo. Moja Košarica je tako enostavna, da sva v enem tednu napolnila trgovino z izdelki in začela s prodajo. Še več, prijazna ekipa nama je pomagala tudi pri vzpostavitvi Facebook profila in naju stalno izobražuje o novih trendih na spletu in nama daje nove ideje za uspešnejšo prodajo.

EVT Sistemi - trgovina.evt.si

Moja Košarica je storitev, ki nam omogoča enostavno urejanje in oblikovanje naše spletne trgovine. Za ceno mesečnega najema ne dobimo samo storitve ampak tudi ekipo ljudi, ki skrbi za podporo. Kot podjetje za svoj razvoj vedno potrebujemo nove sveže ideje. Ekipa in storitev Moja Košarica je sigurno sveža in dobrodošla pot za nas.

Prva vrsta - www.prvavrsta.si

Ker smo prisotni na tržišču že več let in preiskusili že ogromno sistemov prodaje in raznoraznih prodajnih kanalov smo v principu zelo previdni. Pri storitvi Moja Košarica smo začeli najprej z majhnimi koraki, ker ne poznaš ne ekipe ne orodja. Njihova prednost je sigurno v tem, da ti pomagajo do uspešne realizacije in da v zakulisju stojijo ljudje ne pa megla. Vsak dan se vsi izogibamo nepredvidenim izdatkom in Moja Košarica je tukaj zelo striktna, torej nima skritih stroškov.

Predstavitev

Podpora: 059 091 995

Prodaja: 059 091 994

Administracija: 059 091 992


Vprašajte nas

Pišite nam

Prijavite napako

cLoovis programske rešitve d.o.o.

Mrakova 7, 5280 Idrija

t: 059 091 992

e: info@moja-kosarica.si