Moja košarica ima integriranih več orodij, s katerimi lahko izboljšate področje marketinga in povečate vašo prodajo. Poleg vse bolj poznanega orodja Google Analytics, ki omogoča spremljanje obiska vaše strani, smo integrirali tudi močno orodje za pošiljanje elektronskih obvestil vašim strankam, izdelali modul za Facebook trgovino ter v administracijo vaše spletne trgovine vključili nekaj osnovnih statistik
Optimizacija vaše spletne trgovine (SEO) je ključnega pomena za uvrstitev vaše spletne trgovine visoko v spletnih iskalnikih za določene ključne besede. Moja košarica je bila izdelana po vseh naprednih standardih, ki pomagajo k dobri uvrstitvi med zadetkiv spletnih iskalnikih, veliko pa za dobro uvrstitev lahko naredite tudi vi.
Nekaj osnovnih nasvetov si lahko preberete tukaj.
Google analytics je močno orodje, ki ga mora uporabljati vsak lastnik spletne strani oz. spletne trgovine. Kako začeti z njegovo uporabo si lahko preberete tukaj.
E-mail marketing je ena najcenejših in hkrati najbolj učinkovitih vrst oglaševanja. Z integracijo orodja Mailchimp smo poskrbeli, da lahko na enostaven način pošiljate spletna obvestila o dogajanjih in izdelkih v vaši trgovini. Ob objavi vsake novice, lahko zelo enostavno pošljete tudi e-obvestilo vsem vašim kontaktom. Brez posebnega dodatnega orodja lahko tudi spremljajte, kateri kupci so vaše sporočilo prebrali in ali želijo, da jih o podobnih novostih ponovno obveščate.
Več o e-Marketingu in orodju Mailchimp si lahko preberete tukaj.
Glede na potrebe naših strank, smo v Mojo Košarico vključili naslednji dve statistiki:
- pregled najbolj prodajanih izdelkov
- pregled povprečnega števila prodanih kosov glede na naročilo.
V kratkem pripravljamo še več statističnih pregledov prodaje:
- pregled prodaje posameznega artikla po mesecih
- pregled skupne prodaje po strankah
- pregled skupne prodaje po mesecih