Hiter pregled zadnjih aktivnosti v trgovini. Razdeljeno na 4 področja.
Hiter pregled zadnjih 5 naročil. Vsa naročila pregledujete v razdelku Naročila
.
Zadnja naročilom lahko spreminjate status ali ga izvozite v PDF obliko za printanje. Pritisnite na gumb in odprlo se vam bo naročilo v PDF obliki. Če nimate programa za pregled datotek v PDF obliki ga najdete tukaj Adobe Reader.
Hitra sprememba statusa:
Grafični prikaz prodaje izdelkov.
Razrščanje v posamezne kategorije omogoča uporabnniku hitrejši dostop do željenih izdelkov ter bolj pregledno razvrščanje v spletni trgovini. Sami lahko določite, kakšno razvrščanje boste izbrali, odvisno od izdelka, ki ga prodajate. Lahko glede na znamko, tip izdelka, področje,…
Za dodajanje novih podkategorij že obstoječim izberite željeno kategorijo nato pa pritisnite gumb za dodajanje.
Označite željeno kategorijo nato pa pritisnite gumb . Prikazal se vam bo forma s podatki, ki jih lahko poljubno spreminjate.
Označite željeno kategorijo nato pa pritistinte gumb . Pri brisanju pazite na brisanje glavnih kategorij, saj boste z izbirsom le te odstanili tudi vse njene podkategorije.
Držite klik na poljubni kategoriji in jo prenesite v drugo kategorijo.
Preden kot začnete dodajati prvi izdelek preverite ali imate dodane Kategorije, ter v Nastavitve oblikujte spletno trgovino in dodajte še ostale informacije o podjetju, ki so pomembne za kupca.
Predogled modula za dodajanje in urejanje izdelka:
→ kliknite na fotografijo za povečanje.
Za hitrejše iskanje po izdelkih lahko vpišete šifro,(delno ali celo) ime izdelka in pritisnite tipko Enter
:
Pred prvim dodajanjem izdelka morate dodati posamezne kategorije v katere izdelki spadajo. Pomoč pri dodajanju kategorij najdete tukaj .
Določite dodatna polja za vpisovanje se vam bodo prikazala ob vpisu le teh v Nastavitve
razdelek Trgovina
. V tem razdelku določite tudi ostale nastavitve trgovine.
Različne vrednosti dodatnega polja
Napredni parametri omogočajo, da poleg osnovne izbire izdelka stranke izbere še dodatne specifične lastnosti izdelk(barvo, velikost,itd.).
Ime naprednega parametra določite v meni Nastavitve → zavihek Trgovina → Dodatno polje#: . Definirate lahko največ dva napredna parametra pri izbiri izdelka.
V primeru, da dodajate različne vrednosti polja, se bodo le ta prikazala v padajočem meniju .
Posamezne vrednosti vpišite skupaj in uporabite ločilo podpičje(;).
Primer(za barve):zelena;rdeča;rumena;bela;modra
Število izdelkov, ki jih lahko dodate je odvisno od zakupljenega paketa.
Zaloga izdelkov se zmanjša ko spremenite status naročila v potrjeno
. Navodilo za spremembo statusa najdete tukaj .
Za dodajanje novega izdelka pritisnite gumb in odprla se bo forma za dodajanje vseh podatkov o izdelku.
Če se vam pri dodajanju pokaže naslednje obvestilo :
lahko za povečanje paketa, ki vam bo omogočilo dodajanje novih artiklov pošljete povpraševanje na podpora@moja-kosarica.si .
V zavihku Izdelek vpišite željene podatke. Obvezno vpišite Naziv izdelka ter izberite Kategorijo. Pomoč pri dodajanju kategorij najdete tukaj .
Dodajanje dodatnih slik, datotek in spremljanje statistike izdelka bo omogočeno po shranitvi izdelka. Izdelek shranite s pritiskom na gumb .
Število dodatnih fotografij je omejeno glede na paket.
Največja dovoljena velikost slike je 1MB.
Število dodatnih
Za urejanje že obstoječega izdelka označite želen izdelek nato pa gumb . Urejanje večih izdelkov hkrati ni mogoče.
Označite izdelek nato pa pritisnite gumb . Po izbrisu izdelka ne bo več v bazi. Če želite obdržati izdelek, vendar nočete da je viden v vaši trgovini potem izberite gumb za urejanje in odznačite Izdelek viden
.
Kliknite na ikono in odprlo se bo okno z vsemi artikli, ki so trenutno v trgovini. Pridržite kurzor miške in prenesite izdelek na novo željeno mesto. Ko končate z urejanjem izdelkov, kliknite na gumb Shranim zaporedje? in v trgovini bo že vidno novo zaporedje.
Izberite izdelek nato pa pritisnite gumb . Statistika vam omogoča pregled aktivnosti izdelka v določenem časovnem obdobju, ki ga poljubno spreminjate.
Izberite 3 izdelke pritisnite gumb ter jih pošljite vsem, ki so prijavljeni na vaša elektronska obestila. Za to funkcijo morate imeti omogočen MailChimp.
Posamezen izdelek lahko brez odpiranja hitro urejate le z klikom na posamezne gumbe.
Za lažje urejanje lahko izdelke lahko sortirate po vseh nazivih, ki jih vidite na Seznam izdelkov. Kliknite na posamezen naziv in izdelki se bodo sortirali gleden na naziv, ceno, vidnost, zalogo.
Napredni parametri omogočajo, da poleg osnovne izbire izdelka stranke izbere še dodatne specifične lastnosti izdelk(barvo, velikost,itd.). Prav tako pa sistem Moja Košarica omogoča, da pri enem izdelku beležite različne parametre in cene izdelka.
V glavnem meniju pojdite na Nastavitve in v zavihku Trgovina spodaj poiščite možnost določanja oz. poimenovanja 10 dodatnih polj oz. parametrov. Sami vnesete poljubna imena in ti parametri se bodo prikazovali pri urejanju izdelka v obliki vnosnih polj.
Pri urejanju oz. dodajanju izdelka, se vam prikažejo vnosna polja, kot ste jih poimenovali zgoraj. V polja vpišite vrednosti, ki jih ima vaš izdelek.
Moja Košarica omogoča samo dva izbirna seznama na izdelku. Če boste poskusili obkljukati tri, vam program tega ne bo dovolil.
Če želite k različnim vrednostim vezati različne slike (če stranka izbere drugačno vrednost, se ji prikaže druga slika), kot so v našem primeru, storite naslednje:
V dodatne slike izdelka dodajte vse fotografije izdelka, ki jih želite prikazovati.
Pojdite na zavihek Cene in zaloga, ter v tabeli določite katera slika spada, k določenemu tipu izdelka.
Ko izdelek shranite, lhako preverite ali se v vaši trgovini res zamenja slika izdelka, če v izbirnem seznamu spremenite želeno vrednost parametra (barva, okus,…)
Če želite vrednosti prikazovati v izbirnem seznamu, morate med različne vrednosti vnesti podpičje (;) in obkljukati možnost izbirni seznam ob parametru. Če možnosti ne obkljukate, se na strani prikazuje samo vnesena vrednost kot besedilo.
Izogibajte se znaku + v dodatnih parametrih.
Tukaj najdete vsa izdana naročila.
V tem razdelku lahko:
Vsako spremembo shranite s klikom na gumb Shrani naročilo
.
Posamezno naročilo lahko natisnete ali shranite v PDF obliki. Označite izdelek nato pa pritisnite gumb
V zavihku Trgovina → Stranke lahko pregledujete vse stranke, ki so vaši spletni trgovini nakupovale.
Lahko jih brišete ali urejate podatke strank.
Pod novice spadajo vsa obvestila za uporabnike kot so novostih, spremembe in drugo. Novice bodo vidne na spletni trgovini v posebnem bloku.
Za dodajanje nove novice izberite gumb in prikazala se vam bo forma Novica
, kjer vpišete vse podatke o novici.
V meniju Novica
vpišite in izpolnite vsa polja. Meniji Dodatne fotografije
, Dodatne datoteke
in Statistika sporočil
so omogočeni šele ko shranite novico zato pritisnite gumb .
Pošiljanje novice
Novicam lahko dodajate dodatne fotografije odvisno od paketa, ki ste ga zakupili.
Novicam lahko dodajate datoteke odvisno od paketa, ki ste ga zakupili.
Prikaz statistike sporočil glede na izbrano časovno obdobje.
Izberite novico nato pa pritisnite gumb . Po izbrisu novice preverite še zaporedje novic. Kako to storite najdete v poglavju ki sledi.
Zaporedje novic se na spletni strani prikazuje glede na to katero ste dodali zadnjo.
Držite klik na novici in jo poljubno nesite na izbrano mesto. Ko zaključite z razporejanjem pritisnite gumb za shranjevanje.
Že dodane novice lahko spreminjate. Označite novico nato pa pritisnite gumb . A pazite v primeru, da novicam dodajate nove vsebine, ki so pomembne za uporabnika. V tem primeru si poglejte poglavje o spreminjanju zaporedja novic.
V zavihku Novica
lahko urejate in dodajate nove vsebine obstoječi novici.
Označite novico in pritisnite gumb . Pri brisanju novic pazite na končno zaporedje in novice, ki se nanašajo ena na drugo. V tem primeru izbrišite dodatno novico ali spremenite zaporedje.
Ko se vam prikaže sledeči kurzor držite novico z klikom miške in jo prenesite na želeno mesto. Za shranjevanje končenga zaporedja pritisnite gumb .
V zavihku Vsebina
dodajate vse dodatne informacije za uporabnika. Te bodo ob vnosu vidne na koncu vaše spletne strani v nogi spletne strani(ang. page footer). Zaradi preglednosti jih je smiselno razporediti na posamezna poglavja. Primer vsebin si lahko pogledate na naši koncu naše spletne strani http://www.moja-kosarica.si/.
Za dodajanje nove vsebine pritisnite gumb . Odprla se bo forma:
← kliknite za povečanje prikaza forme za Nova vsebina
Izberite vsebino in pritisnite gumb . Pri brisanju pazite na glavne vebine, ki vsebujejo druge pod vsebine, saj pri izbrisu le te izgbute tudi vključene vsebine.
Vklopite ali izklopite prikaz osnovnih podatkov podjetja na vstopni strani spletne trgovine.
Na prvi strani se prikaže zemljevid kje se podjetje nahaja. V polje vpišite najprej naslov nato kraj. Oboje ločite z vejico. Npr. Obala 12, Portorož .
Poleg zemljevida lahko vpišite še dodatne podatke o različnih poslovalnicah ali kontaktne podatke z telefonsko število ali elektronskim naslovom, ki bi kupca lahko zanimale.
← kliknite za povečavo vnosnih polj nastavitev podjetja.
Za lepši prikaz logotipa izberite sliko velikosti 250×90 pikslov. V primeru da logotipa nimate se v polje za logotip vpiše ime vaše trgovine iz polja Naslov trgovine
.
Za izbor različnih barv trgovine izberite gumb . Odpre se forma kjer lahko na desni izbirate med že določenimi barvami ali na levi izbere po vaši meri.
Izbrane barve spletne trgovine bodo uporabljene tudi na izdelanih računih in predračunih zato preverite primernost barvnih kombinacij in kontrastov.
Priporočeno število za izpis novih izdelkov je 6. Za lepši izpis je priporočeno število, ki je deljivo s 3.
Priporočeno število za izpis akcijskih izdelkov je 3. Za lepši izpis je priporočeno število, ki je deljivo s 3.
V primeru, da imate v posamezni kategoriji večje število izdelkov, lahko v tem razdelku nastavite koliko izdelkov se bo prikazovalo na posamzni podstrani.
Izberite možnost prikaza podobnih izdelkov po izdelkom.
Novice se prikazujejo v desnem bloku vaše trgovine. Če želite da se novice prikazujejo možnost .
Če ne želite, da se novice prikazujejo v vaši trgovini označite .
Ko ustvarite novo Facebook stran, jo lohko povežete z trgovino.
v polje vpišite ID skupine.
Ko kliknete na Urejanje(ang. Edit) na Facebook strani se v URL naslovu(https://www.facebook.com/pages/edit/?id=16256429712465) pojavi id (16256429712465), ki ga skopirate v polje
Nastavitev in prikaz različnih blokov spletne trgvovine, ki so prikazani na levi strani.
←kliknite na sliko za povečavo prikaza blokov
Vnesite besedilo za katerega želite, da se pokaže na prvi vstopni strani vaše spletne trgovine. Dodajate lahko povezave, slike in besedilo, ki ga lahko poljubno oblikujete.
Poimenujte dodatna polja za boljši pregled informacij o izdelku.
V zavihku Paket
lahko pregledujete trenutne zakupljene količine in storitve v paketu.
Prikaz osrednje animacija (ang. banner) v spletni trgovini z večjo sliko in podnapisom.
Zaradi lepšega prikaza je priporočena velikost animacije 700px X 300 px.
Časovni prikaz animacije in način izmenjave fotografij nastavite v razdelku Nastavitve
zavitek Izpisi
. Navodila najdete tukaj .
Uporabite lahko povezavo na izdelek, novico ali vsebino, ki se nanapa na animacijo.