E-mail marketing je ena najcenejših in hkrati najbolj učinkovitih vrst oglaševanja. Je stroškovno najcenejši in najbolj učinkovit način za povečanje prodaje saj zagotavlja tudi do 5 krat večji učinek od klasičnih marktinških prijemov. Je najsodobnejši način za obveščanje potencialnih in obstoječih strank o ponudbi in novostih. Podjetja ga uporabljajo predvsem za pošiljanje promocijskih e-mail kampanj, distribucijo online publikacij, ob tem pa jim ni treba skrbeti za varno in zanesljivo dostavo večjega števila e-mail sporočil.
Moderna orodja za pošiljanje takšnih sporočil imajo vedno več funkcij za analizo uspešnosti poslanih sporočil. Z njmi lahko nadzirate:
Na ta način lahko uspešnost e-mail marketinga analizirate, izboljšujete in vedno bolj učinkovito povečujete prodajo.
Svojim strankam lahko pošiljate:
Seznam e-mail naslovov lahko zgradite iz e-mailov obstoječih naročnikov in vseh, ki se bodo prijavili preko spletnega obrazca v spletni trgovini. Več kontaktnih podatkov, lahko pridobite z nagradnimi igrami bodisi v spletni trgovini ali preko vašega profila na socialnih omrežjih. Lahko tudi vzpodbudite uporabnike, da vam v zameno za kupone, darila ali brezplačna e-gradiva zaupajo svoje podatke.
E-mail marketing omogočajo številna orodja. Mi priporočamo uporabo sitema Mailchimp, ki je trenutno eden izmed najboljših in najpopularnejših sistemov.
Za vse, ki se z e-mail marketingom srečate prvič, smo MailChimp povezali tudi z Mojo košarico. Tako ga lahko na enostaven uporabljate kar preko urejevalnika svoje spletne trgovine.