Imate novo spletno trgovino, pa niste prejeli še nobenega naročila? To še ne pomeni, da je z vašo spletno trgovino nekaj narobe. Vsaka spletna trgovina potrebuje nekaj časa, da se na njej vzpostavi dobra in redna prodaja. A vseeno je nekaj ključnih dejavnikov, ki vplivajo na prodajo. Preverite, ali ste poskrbeli za vse od spodaj naštetega.
Če niste prepričani ali je vaša spletna trgovina kvalitetna, lahko vašo spletno trgovino pregledamo in ocenimo mi in vam pomagamo z nasveti, kako naprej.
Iz izkušenj je znano, da kupci zaupajo v spletno trgovino, ki je barvno privlačna. Tista barva, ki je zelo všeč vam, ne bo nujno všeč tudi vašim kupcem. Zato se raje izogibajte zelo živim barvam in izberite raje kaj nevtralnega, pastelnega. Psihologi opozarjajo na pomembnost barv, zato so barve za vašo spletno trgovino zelo pomembne. Oglejte si druge spletne trgovine in jim sledite. O vaših izbirah povprašajte tudi prijatelje, partnerje,... Moja Košarica omogoča, da za ozadje spletne trgovine nastavite tudi sliko. Pri njeni izbiri pazite, da ni preveč kričeča in prevelika.
Spletna stran ni sama sebi namen in brez vsebine na strani ni nič, zato je potrebno na spletno stran dodati kar se da veliko kvalitetne in unikatne vsebine. Pri vnosu izdelkov se res potrudite in razmislite, ko vnašate:
Stranki ponudite čim več informacij!
Naslov izdelka
Nazivi izdelkov naj bodo lahko berljivi. Iskalniki prikažejo nazive izdelkov med iskalnimi pogoji in ti morajo kupce pritegniti, da obiščejo vašo trgovino. Preden vpišite naslov izdelka, se vprašajte kaj bodo vaši kupci iskali. Poskusite biti tudi čim bolj natančni npr.: namesto „Štrikana kapa“, raje vpišite „Rdeča ročno pletena otroška kapa“.
Opis izdelka
V kolikor imate veliko podobnih izdelkov, vnesite kar se da različne opise izdelkov. Opisov nikakor ne kopirajte, ker vas lahko iskalniki za to kaznujejo s slabo uvrstitvijo med rezultate iskanj. Priporočamo, da opis izdelka vsebuje vsaj 100 besed. Le kvalitetna in unikatna vsebina na spletni strani bo vašo trgovino uvrstila visoko med iskalnimi rezultati v iskalnikih (google, yahoo, najdi.si, itd.).
Fotografija izdelka
Največkrat kupljeni izdelki so tisti, ki imajo kvalitetne fotografije. V kolikor prodajate izdelke drugih proizvajalcev, lahko pišete proizvajalcem in mogoče vam lahko posredujejo kvalitetne fotografije njihovih izdelkov, katere nato objavite na vaši spletni strani. V kolikor prodajate lastne izdelke, pa lahko fotografije posnamete tudi sami.
Do dobre fotografije izdelka sicer ni lahko priti. Pomembna je podlaga, dobra svetloba, kvaliteten fotoaparat, .... Oglejte si druge spletne trgovine in svoje fotografije primerjajte z njihovimi. Če se vam zdi, da vaše fotografije niso dovolj dobre, fotografiranje raje zaupajte poklicnemu fotografu. Cene fotografij se gibajo med 1€ - 5€ na izdelek.
Potrudite se in k izdelku pripnite več fotografij z različnih strani. Z njimi predstavite tudi detajle. Vedno imejte v mislih, da je stranki potrebno pokazati čim več. Izdelka namreč ne more niti videti v živo niti ga otipati.
Kupci zaupajo tistim spletnim trgovinam, ki imajo jasno in nazorno objavljene splošne pogoje in kontaktne podatke (elektronsko pošto, telefonske kontakte, podatke podjetja, itd.).