Z možem sva že malo starejša, zato sva kar odlašala s spletno prodajo. Po pravici povedano, sva se bala ali bova lahko osvojila tehnologijo. Moja Košarica je tako enostavna, da sva v enem tednu napolnila trgovino z izdelki in začela s prodajo. Še več, prijazna ekipa nama je pomagala tudi pri vzpostavitvi Facebook profila in naju stalno izobražuje o novih trendih na spletu in nama daje nove ideje za uspešnejšo prodajo.
Moja Košarica je storitev, ki nam omogoča enostavno urejanje in oblikovanje naše spletne trgovine. Za ceno mesečnega najema ne dobimo samo storitve ampak tudi ekipo ljudi, ki skrbi za podporo. Kot podjetje za svoj razvoj vedno potrebujemo nove sveže ideje. Ekipa in storitev Moja Košarica je sigurno sveža in dobrodošla pot za nas.
Ker smo prisotni na tržišču že več let in preiskusili že ogromno sistemov prodaje in raznoraznih prodajnih kanalov smo v principu zelo previdni. Pri storitvi Moja Košarica smo začeli najprej z majhnimi koraki, ker ne poznaš ne ekipe ne orodja. Njihova prednost je sigurno v tem, da ti pomagajo do uspešne realizacije in da v zakulisju stojijo ljudje ne pa megla. Vsak dan se vsi izogibamo nepredvidenim izdatkom in Moja Košarica je tukaj zelo striktna, torej nima skritih stroškov.
1. Ali ste zadovoljni s storitvijo Moja Košarica in rezultati, ki vam jih je prinesla?
Trenutno smo zelo zadovoljni s storitvijo in rezultati.
2. Kateri del storitve bi izpostavili, kot najboljši del storitve Moja Košarica?
Platforma na kateri se vnašajo izdelki in kako se oblikuje stran.
3. Kako še drugače prodajate vaše izdelke? Preko druge spletne trgovine ali morda v fizični trgovini?
Prodajamo še na bolhi in fizičnim kupcema ki prihajajo direktno k nam.
4. Ali vaše stranke tudi sami usmerjate na trgovino v Moji Košarici, ali se zanašate samo na naključne kupce, ki do vas pridejo preko brskalnikov (npr. Google)?
Začeli smo naše stranke usmerjevati na trgovino.
5. Ali ste zadovoljni z odzivnostjo in pomočjo ekipe Moja Košarica?
Ekipa moje košarice je A+++.
6. Koliko časa je preteklo od postavitve trgovine, do prejetega 1. naročila?
1 ali 2 dni.
7. Koliko ur na teden porabite za delo z Mojo Košarico (dodajanje izdelkov, novic, pošiljanje mailingov)?
Trenutno 3-4 ure na teden.
8. Ali si želite še kakšnih novosti v Moji Košarici?
Za zdaj ne.
9. Ali se vam je po postavitvi trgovine v sistemu Moja Košarica, povečala prodaja ali prepoznavnost vaše trgovine.
Povečala se je prodaja.
10. Ali imate poleg spletne trgovine še kakšno spletno prisotnost .. npr spletno stran, facebook profil..
Imamo našo spletno stran in tudi Facebook profil, usmerjali se bomo pa tudi na Google+.
1. Ali ste zadovoljni s storitvijo Moja Košarica in rezultati, ki vam jih je prinesla?
Da,sem zadovoljen. Tudi rezultati so vzpodbudni.
2. Kateri del storitve bi izpostavili, kot najboljši del storitve Moja Košarica?
Preglednost in enostavna uporaba.
3. Kako še drugače prodajate vaše izdelke? Preko druge spletne trgovine ali morda v fizični trgovini?
Samo preko oglasov na Bolhi, Hupa.si...
4. Ali vaše stranke tudi sami usmerjate na trgovino v Moji Košarici, ali se zanašate samo na naključne kupce, ki do vas pridejo preko brskalnikov (npr. Google)?
Strankam predlagam nakup v Moji Košarici,kjer jim ponujam popust ali izdelke v akciji in pregled nad zalogo posameznih artiklov.
5. Ali ste zadovoljni z odzivnostjo in pomočjo ekipe Moja Košarica?
Da.
6. Koliko časa je preteklo od postavitve trgovine, do prejetega 1. naročila?
Dva dni.
7. Koliko ur na teden porabite za delo z Mojo Košarico (dodajanje izdelkov, novic, pošiljanje mailingov)?
Od 3 do 4 ure.
8. Ali si želite še kakšnih novosti v Moji Košarici?
Zanimive novosti so vedno dobrodošle.
9. Ali se vam je po postavitvi trgovine v sistemu Moja Košarica, povečala prodaja ali prepoznavnost vaše trgovine.
Da.
10. Ali imate poleg spletne trgovine še kakšno spletno prisotnost .. npr spletno stran, facebook profil..
Svojo spletno stran in oglase na portalih Bolha,Hupa...