Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.

Deset klicajev je nova moda !!!!!

30.11.2017 -

V zadnjem času so postali moderni maili, ki že v zadevi maila vsebujejo deset klicajev. Tu pa tam se najde med njimi še kakšen vprašaj in beseda NUJNO. Včasih se je štelo za neolikano že to, da si pisal besedilo z velikimi črkami (Caps lock), danes pa je to vse že preteklost. Agresiven ton, grde besede, žaljenje in priljubljeni klicaji so postali stalnica poslovnih mailov.

Prav zanimivo je, da so telefonski klici še vedno drugačni. Če ima stranka kakšno težavo, še vedno vljudno pokliče in vpraša za nasvet ali prosi za pomoč. A v mailu je dovoljeno vse. Tako kot na socialnih mrežjih. In ko stranki pojasniš, kje je težava oz. ji razložiš, da do napake ni prišlo na naši strani, ne sledi nobena zahvala, opravičilo ali karkoli prijaznega. Nič.

In potem se človek vpraša, kdo dovoljuje tem agresivnim, neolikanim strankam, da se tako obnašajo? Odgovor je verjetno sila enostaven. Mi. Mi sami dovolimo strankam, da nam pijejo energijo, da nam pokvarijo dan, da nas spravijo v slabo voljo. Klicajem dovolimo, da upravljajo z našim dnevom. Mar ni to trapasto. A kaj lahko naredimo, da bi to spremenili?
Tukaj je nekaj idej:

1. varianta: Stranko vljudno prosiš naj ne pošilja več takšnih mailov.
To verjetno ne bo delovalo, saj bo to razumela kot provokacijo in bo nazaj priletel mail s še več klicaji.

2. varianta: Stranki vljudno sporočiš, da z njo ne želiš več sodelovati, ker ti ni všeč njen način komunikacije.
Tudi to verjetno ne bo delovalo, saj bo stranka užaljena in žaljiva.

3.varianta: Ob vsakem takšnem mailu si privoščiš dober bombonček. Na ta način si preprogramiraš možgane, da ob 10ih klicajih začutiš veselje. "Huraa, nov žaljiv mail z 10 klicaji."

Variant je verjetno še veliko in z njimi se vedno bolj ukvarjamo. Sprašujemo se, kaj lahko naredimo, da izboljšamo poslovno kulturo. Kaj lahko naredimo, da bo poslovno vzdušje prijazno in prijetno.
Kakšne so vaše izkušnje? Kakšen primer dobre prakse? Kakšno dobro varianto? Imate kakšno idejo, kako bi se lahko rešili nadležnih klicajev?

Vse ideje bodo zelo dobrodošle.

BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK
Oglejte si nekaj zgodb in nasvetov naših preteklih in obstoječih strank. Morda se vam utrne kakšna dobra ideja ❤

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference