Nadgradili smo postopek nakupa, vam deluje pravilno?
Torek, 15. april 2014
Danes smo v nekatere spletne trgovine v sistemu Moja Košarica vključili možnost, ki vašim strankam omogoča, da ob oddaji naročila vpišejo še poljubno besedilo.
Tako vam lahko dopišejo še podrobnejše informacije o naročilu, prosijo za darilno zavijanje ali pa zastavijo morebitno vprašanje o vzdrževanju kupljenega izdelka.
Ker smo morali za omenjeno narediti kar nekaj sprememb na sistemu imamo za vas eno prošnjo. Lahko prosim v vaši trgovini oddate eno testno sporočilo in preverite ali se vam sporočilo pravilno prikazuje in izpisuje na naročilu. Mi smo nadgradnjo temeljito stestirali, pa vendar bi se zaradi številnih strank v sistemu lahko pripetile morebitne težave.
Tiste stranke, ki nove nadgradnje še nimate vklopljene, pa bi jo rade imele, nam svojo željo sporočite in vključili jo bomo tudi vam.