Moja košarica ima integriranih več orodij, s katerimi lahko izboljšate področje marketinga in povečate vašo prodajo.
Poleg vse bolj poznanega orodja Google Analytics, ki omogoča spremljanje obiska vaše strani, smo integrirali tudi močno orodje za pošiljanje elektronskih obvestil vašim strankam. Poskrbeli pa smo tudi za statistiko prejetih naročil.
Optimizacija vaše spletne trgovine (SEO) je ključnega pomena za uvrstitev vaše spletne trgovine visoko v spletnih iskalnikih za določene ključne besede. Moja košarica je bilo narejeno tako, da poskrbi da bo vaša trgovina znašla kar se da visoko med zadetki pri iskanju v spletnih iskalnikih, kar pomeni, da vas bo veliko potencialnih kupcev našlo preko spletnega brskalnika. Tako ste korak pred vašo konkurenco, saj bodo brskalniki vašo trgovino našli prej (postavili višje), kot ostale.
Moja Košarica avtomatsko generira čisto, sematično pravilno ter vedno ažurno datoteko sitemaps.xml
To je močno orodje, ki med drugim omogoča vpogled v:
- podatke, koliko obiskovalcev je vaša trgovina imela dnevno, ob katerih urah;
- kako so kupci našli vašo spletno trgovino in iz katerih držav - krajev prihajajo
- katere ključne besede so uporabili, da so našli vašo spletno trgovino
- katere izdelke vaše obiskovalce najbolj zanimajo
Z integracijo orodja Mailchimp smo poskrbeli, da lahko na enostaven način pošiljate spletna obvestila o dogajanjih in izdelkih v vaši trgovini. Enostavno lahko ob objavi vsake novice, pošljete tudi e-obvestilo vsem vašim kontaktom preko elektronske pošte.
Brez posebnega dodatnega orodja lahko tudi spremljajte, kateri kupci so vaše sporočilo prebrali in ali želijo, da jih o podobnih novostih ponovno obveščate.
Omogočili smo tudi pošiljanje lepih HTML sporočil z že izdelanimi predlogami, ki poskrbijo za uspešnost vaših obvestil in posledično večji obisk in prodajo v vaši trgovini.
Glede na potrebe naših strank, smo v Mojo Košarico vključili naslednji dve statistiki:
- pregled najbolj prodajanih izdelkov
- pregled povprečnega števila prodanih kosov glede na naročilo.
V kratkem pripravljamo še več statističnih pregledov prodaje:
- pregled prodaje posameznega artikla po mesecih
- pregled skupne prodaje po strankah
- pregled skupne prodaje po mesecih