Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.

Ne pričakuj rezultatov takoj

Zagon uspešne spletne trgovine je zahtevno delo. Prav tako je zahtevno njeno vodenje in pridobivanje zvestih strank. Potrebno je veliko truda in vztrajnosti. Zavedati se morate, da ljudje potrebujejo veliko časa, da vas prepoznajo, si vas zapomnijo in vam zaupajo. Zato ne obupajte prehitro. 

Vzemite si dovolj časa in poglobite se v vašo spletno trgovino. Pripravite načrt in pretehtajte vse marketinške poti, ki vam lahko pomagajo pri povečanju prodaje. Pomagate si lahko tudi z naslednjimi vprašanji.



Je vaša spletna trgovina dovolj aktivna na socialnih omrežjih?

 
Naše izkušnje kažejo, da so najbolj uspešne tiste stranke, ki imajo že pred postavitvijo spletne trgovine dobro zgrajeno socialno omrežje. Pri njih prodaja steče čez noč in njihov posel je uspešen. Močno socialno omrežje zgradite z:- družabno potrditvijo, - številom sledilcev,- ocenami in kritikami strank, - pričevanji zvestih strank,- omembami znanih osebnosti.


Več o družabni potrditvi si lahko preberete v 3. lekciji Spletne učilnice.

Predlagamo vam tudi, da se zaradi poplave številnih socialnih omrežij, najprej osredotočite na eno in ga kvalitetno “zgradite”. Šele nato ga objavite v spletni trgovini.

Ste dovolj visoko v Googlu?


Google ima z izbiro pravih ključnih besed, boljše razumevanje kdo ste in kaj prodajate, zato vas lahko kupci hitreje in lažje najdejo. 
Samo nekaj pozicij razlike v spletnem iskalniku lahko predstavlja občutno zmanjšanje prometa za daljše obdobje. Zato ključne besede vaše spletne trgovine redno prilagajajte vsebini in iskalniki vas bodo ohranjali visoko med rezultati iskanj. Tako vas bodo stranke lažje našle.


Več o poziciji v Googlu si lahko preberete TUKAJ



Ste vložili dovolj truda v optimizacijo spletne trgovine?

Zavedajte se, da je optimizacija vaše spletne trgovine stalni proces, ki traja vse od njene zasnove in se nikoli ne konča. Za izbiro pravih ključnih besed je potreben čas in potrpljenje, saj Google potrebuje kar nekaj časa, da vas uvrsti visoko med zadetke iskanj. Zato obnavljajte vsebine, objavljajte novice, pišite blog, dodajajte video posnetke in pošiljajte mailinge svojim strankam.
Oglejte si kaj delajo vaši idoli in kakšna je vaša konkurenca. Določite si vse potrebne akcije, ki jih morate dnevno oz. tedensko izvajati, da bo vaša spletna trgovina uspešna. Izdelajte si tedenski načrt Facebook objav, mailingov, telefonskih klicev in spremljajte svoj napredek vse do želenega cilja.


Več o spletni optimizaciji si lahko preberete v 5. lekciji: Kako za vraga naj spletno trgovino optimiziram, če ne vem kaj je optimizacija?

         ap_peachtree_roadrace_74268384
       

In ne pozabite!


Ko dobro poznate svoje cilje, strategijo, ki vas bo pripeljala do njih in ste izbrali vaš ključni prodajni kanal, morate narediti taktični načrt. Zapišite ga in tedensko opazujte kakšne rezultate prinaša. Ko boste ugotovili, kaj je najbolj učinkovito, povečujte delež teh akcij in rezultati bodo prav gotovo sledili. 


V naši Spletni učilnici si lahko preberete vse ostale lekcije BREZPLAČNEGA IZOBRAŽEVANJA.

BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK
Oglejte si nekaj zgodb in nasvetov naših preteklih in obstoječih strank. Morda se vam utrne kakšna dobra ideja ❤

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference