Postavite si svojo spletno trgovino in jo BREZPLAČNO preizkušajte 14 dni. NE SKRBITE, je čisto enostavno.

Zakaj E-mail marketing?

Kaj je Email Marketing?

Email Marketing je stroškovno najcenejši in najbolj učinkovit način za povečanje prodaje saj zagotavlja tudi do 5 večji učinek od klasičnih marktinških prijemov. Je najsodobnejši način za obveščanje o novostih zaših potencialnih in obstoječih strank o vaši ponudbi in novostih.

Kaj lahko dosežemo z Email Marketingom?


    - Pošiljate lahko tedenske e-novice.
    - Obveščate stranke o novostih.
    - Pošiljate nasvete strankam in jim pokažite, da vam ni vseeno za njih.
    - Pošljite ponudbo iz teskane izdaje.

Komu naj pošljem obvestila, novice,...?

Bazo lahko zgradite iz že obstoječih naročnikov in vseh, ki se bodo prijavili preko spletnega obrazca v spletni trgovini. Več kontaktnih podatkov, lahko pridobite z nagradnimi igrami bodisi v spletni trgovini ali preko vašega profila na socialnih omrežjih. Lahko tudi vzpodbudite uporabnike, da v zameno za kupone, darila ali brezplačna e-gradiva zaupajo svoje podatke.

Kako pošljem email z sistemom Moja Košarica?

V sistemu Moja Košarica imate dve možnosti uporabe Email Marktinga.

Vsi obiskovalci spletne strani, ki se prijavijo v spletni trgovini na vaša elektornska obvestila se shranijo in njihov seznam najdete v urejevalniku CMS pod Nastavitve -> Bloki -> Seznam elektronskih naslovov: Seznam .

Lahko pa uporabite napreden sistem MailChimp za Email Marketing. Uporabo smo opisali že v eni izmed preteklih lekcij z naslovom "Mailchimp connected". Če vas zanima več o uporabi in postavitvi MailChimpa nas kontaktirajte na podpora@moja-kosarica.si ali nas pokličite na 059 091 992 .

MailChimp je integriran z sistemom Moja Košarica in ga lahko z nekaj preprostimi kliki uporabljate kar preko urejevalnika CMS. Ko pišete novico za vašo spletno trgovino, lahko le to pošljete preko sistema MailChimp. Ravno tako lahko izberete 3 zanimive izdelke (nove ali akcijske) in jih pošljete strankam.

Prednosti Mailchimp Email Marketinga:

  1.     Oblikovno dovršeno elektronsko sporočilo.
  2.     Analiza učinkovitosti. Koliko strank je odprlo elektronsko sporočilo, kdaj se odpirajo sporočila,...
  3.     Večanje prodajnih možnosti z izdelavo analize.
  4.     Večji obisk spletne strani in posledično višja pozicija med iskalnimi rezultati v spletnih iskalnikih kot   so Google, Yahoo ali Bing.

BREZPLAČNO ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE
Uporaba Moje Košarice za izdelavo spletne trgovine ali spletne strni je za neprofitne organizacije brezplačna.

VEČ
IZJAVE ZADOVOLJNIH STRANK
Oglejte si nekaj zgodb in nasvetov naših preteklih in obstoječih strank. Morda se vam utrne kakšna dobra ideja ❤

VEČ
ISKRENO
Vas zanima kako začeti s prodajo na spletu, kako povečati promet ali na kaj morate paziti? Oglejte si naš blog

VEČ
Reference