Statistika obiska vaše spletne trgovine
Google Analytics je orodje za spremljanje prometa na vaši spletni strani. Uporabljajo ga lahko zahtevni kot tudi tisti manj zahtevni.
Omogoča pestro analizo naše strani
- - Spremljanje zvestobe ter koliko časa posamezni obiskovalec preživi na vaši strani
- - Ključne besede, ki so jih obiskovalci uporabili v iskalniku, da so prišli do vaše spletne trgovine
- - Vir preko katerega so dostopili do vaše spletne strani: iskalniki, forumi, direkten vpis naslova spletne strani,...
- - Iz katerega kraja oziroma države prihajajo
- - Katere vsebine na spletni strani so si obiskovalci najbolj ogledali in kje največkrat zaključijo brskanje po vaši spletni strani
- - Koliko obiskovalcev je obiskovalo našo spletno stran, ne da bi se po njej sprehodilo ali kliknilo na kakšno povezavo
- - Tehnične podatke o vaših obiskovalcih: kateri brskalnik uporabljajo, kateri operacijski sistem imajo nameščen
Ali imate Gmail račun?
Spletna aplikacija je brezplačna in preprosta za uporabo. Vse kar potrebujete je uporabniški račun na Gmail-u. Če le tega še nimate obiščite spletno stran mail.google.com in v nekaj korakih ustvarite račun.
Kako začeti z uporabo Google Analytics?
- - Obiščite spletno stran http://www.google.com/analytics/.
- - Kliknite na gumb .
- - Vpišite elektronski naslov in geslo.
- - Najprej morate dodati vašo spletno stran v aplikacijo zato kliknite na Add Website Profile»
- - V polje vpišite naslov spletne trgovine(npr. spletna-trgovina.moja-kosarica.si) in kliknite gumb .
- - Prikazala se vam bo stran z podatki, ki ste jih vpisali in GA kodo, ki jo vpišete v urejevalnik CMS pod nastavitve.
- - Kodo Web Property ID prepišite ali skopirajte nato se prijavite v urejevalnik CMS in pod Nastavitve čisto na koncu zavihka Podjetje vpišite kodo (npr. UA-6348903-11).
Tako, Google Analyrics je omogočen. Zdaj samo še spremljate obisk vaše spletne strani, ter druge zanimive podatke o obiskovalcih.
Kako do statistike spletne trgovine?
Na prvi strani se prikazuje seznam vaših spletnih strani oziroma trgovin, ki imajo vključen Google Analytics. Za podrobnejšo analizo obiska kliknite na View report in odprla se bo nadzorna plošča z najbolj zanimivi podatki.
V glavnem meniju desno lahko naprimer brskate med različnimi analizami, odvisno kakšni podatki vas zanimajo. V razdelku Traffic Sources, si lahko podrobneje ogledate podatke o obiskovalci: od kje so, iz katerih strani so prišli, kakšne ključne besede so vpisovali v iskalnike, itd.