Kaj lahko sami storite, da bodo vaša trgovina bolje obiskana in vas bodo obiskovalci hitreje našli preko iskalnikov kot so Google, Najdi.si,...
Preglejte ves asortiman artiklov, ki ga imate trenutno v košarici. Preverite kakšen naziv in opis imajo izdelki, saj sta oba ključnega pomena, ko vas stranke iščejo preko iskalnikov. Stranka vpiše v Google naprimer ključno besedo Zapestnica z biseri in nato se pokažejo vsi iskani rezultati.
Če pogledamo spodnji primer: http://goo.gl/sre6q
Vsebina (opis in naziv izdelka), je ključnega pomena za vse iskalnike, zato si vzemite čas, ko dodajate izdelke. Premislite, kako bi kot kupec našli artikel, ki vas trenutno zanima. Poskušajte najti posamezen artikel in si poglejte konkurenco.
Kaj vse vpliva na dobre iskalne rezultate ko dodajate izdelke:
- opis izdelka
- naziv izdelka
- odlične fotografije
Če izdelku podate naziv nakit435-um, 8765-231 ali pustite polje z opisom naziv izdelka prazno, iskalniki nimajo možnosti najti vaših izdelkov.
Če imate pri določenih izdelkih slabe iskalne rezultate si poglejte kako bi lahko drugače opisali izdelek. V našem zgornjem lahko naziv izdelka Zapestnica z biseri spremenimo v Biserna zapestnica, Nakit iz biserov - zapestnica, Biser - zapestnica .
Če že imate obstoječo spletno stran jo povežite s spletno trgovino na sistemu Moja Košarica. Vaša spletna stran je vaš prepoznavni znak zato jo bo trgovina še osvežila, kajti sveža vsebina je zelo pomembna za iskalne rezultate. Razvili smo poseben vtičnik, ki ga lahko sami integrirate s svojo spletno stranjo. Vtičnik prikazuje naključne izdelke iz vaše spletne trgvoine in je grafično tako oblikovan, da ga lahko popolnoma prilagodite z vašo spletno stranjo.
Za vtičnik nas pokličite 059 091 992 ali pišite podpora@moja-kosarica.si in vam bomo takoj posredovali podatke za integracijo.
Prav tako obvestite obstoječe stranke, da ponujate novo spletno trgovino. To lahko storite z močnim Email Marketingom, ob izdaji naslednjega tiskanega letaka ali objavite novico na vaši spletni strani.